Cat Luvers
this story not about Nial . this about ma Ex .
Sunday 17 March 2013 | 0Superstar (s)!

haty selalu di sakitkn ,entah lah knpa haty mudah dimiliki oleh seseorang yang telah membuat kita mencintainya. air mata always inside me. i don't know why i must be Loyalty to ma boy. sedangkn aku selalu di lukai olehnya Urhmmmmmm ~ Haty-haty kenapa lah kau lembut like kain sutra. Even aku taknak bercinta, tapi haty mudah terpaut. Ego tak setinggi langit. aku rasa memang dia tak layak untuk bersama dngn aku -.-". why so annyoing ! i don't Like it . aku tak dapat baca haty aku apa yang aku nak sebenarnya nie?
bodoh arh ada perasaan mcm nie. nak buang perasaan nie mcm mna. dah lah agak susa nak dibuang perasaan nie. dah arh! tak suka arh ! :'( .
wahai air mata, why aku keluar kan kau dan bertadah di kelopak mata. dan kau mengalir deras jatuh membasahi pipi. kau tak bersalah wahai air mata. aku yang membuat kan kau keluar dari kelopak mata.
wahai haty, mengapa aku tak boleh merasai kebahagiaan? adakah memang aku dilahirkan perempuan yang tidak layak merasai kenikmatan erti kebahagiaan.
wahai sedih , kau lah teman yang sentiasa di sisi ku. hanya kau sahaja yang faham diriku. walaupun aku cuba menghalau kau pergi dari sisi ku, tapi kau hadir walaupun aku tak ingin kau disin, kau mengajar aku ke dunia kesakitan, ke dunia kesengsaran. aku dah dapat rasa kesengsaraan cinta di dunia mu. aku melayang ke dunia mu, kau memberi ubat di kalah aku perlukan kau. aku terbuai dngn air mata tangisan yang menjadi pendamping hidup ku.
azimat kata-kata manis yang di ucapnya untuk aku membuatkan aku buta dan berhaty gelap untuk menerima cinta lain. aku dah jatuh di haty yang salah. jika aku keluar , aku akn sengsara. aku lemah untuk lepaskan dia. dia dia yang aku syg. dia yang aku cintai. bukan mudah membiarkan kau tinggalkan aku. dunia kita berbeza, aku hanyut di dunia kesengsaraan cinta. dan kau hanyut di dunia erti kebahagiaan cinta. Iyaa memang cinta itu indah dan layak di miliki oleh setiap insan. tapi aku lain, aku berbeza. keperitan menjalani dan mengenali cinta itu lah dunia aku. haty yang terluka memang ada ubatnya. tapi aku ? aku sentiasa dibasahi air mata derita.
pergi lah kau sepi, pergi lah kau derita, pergi lah kau air mata dan pergi lah KEKASIH. aku rela kan pemergian mu dari hidup ku . Insyallah dngn izin Allah aku boleh Lupa kan kau 
kekasih.


By:Babytembikai <3


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hai Hai Assalamualaikum.. Meowww..Do Click all the button here okay? xD Cheny here! Budak from Sumandak,Sabah :D Juz call me Cheny or Babymelon heee Okay that's all readers :D More information? Click ' About' Okay? :D
Terima Kasih Sebab Melawat Blog Saya :D


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


Your Code !


Ask Me!

Your code
The Credits!


Basecode by : Fatin and Haizi
Own this blog : Your Name

Best View at GOOGLE CHROME!