Cat Luvers
HAPPY BIRTHDAY TO ME , HAPPY BIRTHDAY TO ARMALEE, HAPPY TO ME HAHAH !
Wednesday 19 November 2014 | 0Superstar (s)!

HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO ME ,
HAPPY BIRHTDAY TO ARMALEE ,
HAPPY BIRHTDAY TO ME,


18.NOVEMBER (SELASA) hahahahah .. my birthday ..yeah even lambat update armalee tetap nak post kan ... hahahhaha biar lah lagi pun 18 nov ni bukan je hari kelahiran armalee tapi.. hari di saat adik sepupu kecil ku meninggalkan kami.. adik sepupuku yang d kenali sebagai Airil (1 tahun lebih) kini telah kembali ke rahmatullah.. :') Di saat hari ku melawatnya di hospital .. pecah seluruh hati ku melihat tubuh kecil yang terbaring di atas katil yang menahan sakit dan bertarung Untuk Nyawanya.. benteng air memang tidak dapat untuk ku menahani untuk turun membasahi pipiku.. siapa yang sanggup melihat adik yang di sayangi terbaring menahan sakit.. pada pagi hari lahir ku .. sungguh gembiri terukir senyuman cntik d bibirku.. tpi sekitar jam 10;33 A.M khabar yang mengatakan adik ku telah kembali mengadap illahi .. ya allah hampir tersungkur rebah ke tanah .. kenapa d hari jadi ku ya Allah ? ini kha hadiah buat ku ? ini kah yang kau tunjuk kan kpda ku ? adik yang aku sayangi engkau telah mengambilnya.. sungguh lulu tidak berdaya untuk aku menerima hakikat ini .. 

Bila arwah d bawa pulang ke ruma, tubuh kecil itu kini tiada lagi d dunia .. melihat arwah di bawa masuk ke dalam ruma .. bagai kepulangannya d sambut dengan hati yang hiba dan sedih melihat sekujur tubuh yang di letak di atas tilam yang beralas kan tikar, untuk buat semua melihatnya untuk kali terahkir.. nila namaku di panggil ole mamaku untuk melihat arwah, selangkah demi selangkah medekati arwah bagai meniti di atas duri .. bila melihat wajah arwah, lutut ku bagai tidak bisa berdiri lama lagi, aku menatap wajahnya setiap inci  dalam hatiku 'bukalah mataku sayang, pandanglah kakak.. pandanglah kakak.. kakak merindui airil.. rindu melihat mu.. buka lah mata.. pandang kakak sayang' benteng air mata hancur tidak dptt ku tahan lagii.. aku membelai pipinya yang bisa membuat ku geram melihatnya.. air mata memang tidak bole di tahan2 lagi.. terbayang2 di mataku bila arwah datang ke rumah, lalu ku mengambilnya dri dukungan neneknya lalu ku bawa main, ku buatnya ketawa , melihat senyuman, matanya yang riang, mendengar ketawanya masih lagi segar di gendangan telingaku dan ingatan ku setiap kali dtang ke ruma, mesti ku berikan coklat buatnya biskut2 buatnya.. selalu ku buatnya takut dengan ku bila aku menghuraikan rambut panjang ku seperti puntianak yang membuatnya takut.. tidak semena2 kau pujuknya lalu mengukup pipinya brulah ku berikannya coklat tapi kini dia telah meninggalkn ku dengan sejuta kenang .. dengan kucupan hangat ku hingap di dahinya lalu beralih ke pipi yang tembam , lalu ke hidung , ke mata , ke kening , .. pipi nya ku kucup bertubi-tubi..  bagai tidak rela untuk ku lepaskan.. tapu terpaksa ku lepaskan .. di pangkuan ibunya iaitu aunty wina .. aku menangis semahu mahunya.. belaikan tangan makcik2 ku mengusap belakang tubuhku.. aku kehilangan adik sepupu yang aku sayang . setiap masa bila aku terfikirkan yang arwah teah pergi, bagiku itu cuma mimpi bagiku.. arwh masih lagi adaa tngh bermain bersama abgnya daffie dan kakak spupunya tasha.. bila terkenang arwah ku panjat kan doa buatnya, dengan senaskah doa Al-fatihah buatnya.. biar rinduku padanya dalam doaku buatnya.. 

Kesayangku Airil,
kakak Relakan engkau pergi dengan aman yaa sayang.. kakak sentiasa merinduimu.. kakak sentiasa mendoakan kesejahteraan keatas mu , pergilah sayang.. pergilah dengan tenang.. kakak melepaskan mu sayang.. hidup lah engkau dengan aman d sana sayang .. walaupun tiada lagi suara tangisan mu , suara gelak tawaamu, yang menghiburkan hati kakak mu ini . pergilah sayang .. inshaAllah kita akn berjumpa sayang .. kesayanganku Airil.. jangan lupakan kakak yaa sayang .. senyum lah sayang.. pandang lah kakak bila airil jumpa kakak nanti yaa sayang .. inshaAllah .
                                                                                                                          Love - KakakAyu.

BUAT PEMBACA BLOG KU .. TOLONG SEDEKAHKAN SENASKAH SURAH AL-FATIHAH BUAT ARWAH ADIK SEPUPU KU YANG DI KENALI SEBAIGAI AIRIL. KU POHON JASA BAIK PEMBACA BLOG KU..


                                                           -AL FATIHAH-


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hai Hai Assalamualaikum.. Meowww..Do Click all the button here okay? xD Cheny here! Budak from Sumandak,Sabah :D Juz call me Cheny or Babymelon heee Okay that's all readers :D More information? Click ' About' Okay? :D
Terima Kasih Sebab Melawat Blog Saya :D


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


Your Code !


Ask Me!

Your code
The Credits!


Basecode by : Fatin and Haizi
Own this blog : Your Name

Best View at GOOGLE CHROME!